A rövid válasz: NEM!

A hosszabb: Van, ahol igen.

Megdöbbentett, hogy milyen különbségek vannak az egyes szolgáltatók között a reakcióidőben.

kellegypos posterminal terminal bankkartyaelfogadas ingyenpos

Az összes szóba jövő szolgáltatótól ugyanazon a napon kértem ajánlatot. Mindenhol hasonló adatokat kell előre megadni: adószám, havi forgalom és egy becslés, hogy mennyi lesz az üzlet kártyás forgalma.
Nem tűnik nagy feladatnak 3 számadat alapján egy táblázatból kinézni az árakat, de több szolgáltatónál ez mégis bonyolultnak bizonyult.

Azt hittem, hogy 1-2 napon belül tele lesz a postaládám ajánlatokkal és csak válogatnom kell.
Hát ez nem így történt!

Egy helyről, a Fizetési Ponttól kaptam ajánlatot már másnap, aminek kifejezetten örültem, mert náluk ugye a 80.000 forintos állami támogatás is elérhető.

Azon a héten jött még 2:

  • Az egyiknél sok szép terminál van, de meg kell őket venni, ami azonnali több tízezer forintos kiadást jelent.
  • A másiknál pedig az ügyintéző sajnálkozva közölte velem, hogy nem elég magas a bolt forgalma, ahhoz, hogy szerződést köthessünk. Eléggé meglepett, hogy ilyen is van!

Aztán csak vártam és vártam, de semmi.

Ha ilyen lassan adnak egy árajánlatot, akkor mi lesz, ha valami probléma merül fel?
Majd 2 hónap múlva méltóztatnak felvenni a telefont és közölni, hogy még 2 hónapot várjak?

Nem hiszem, hogy ez az ügyfélbarát hozzáállás.