A POS terminál és a hozzá tartozó bankszámla beszerzése előtt a boltunkba beszerzett árut mindig készpénzben fizette ki édesapám a termékek kiszállításakor. Nyilván ez is megváltozott a terminál használata miatt: Már nincsen elég készpénz a kasszában a megvásárolt termékek kifizetésére, hiszen a legtöbb vevő bankkártyával fizet.

Folyamatosan törekszünk arra, hogy minél olcsóbban szerezzük be a termékeket és arra is, hogy mindezt minél kevesebb beszállítóval oldjuk meg, hiszen így a leghatékonyabb a bolt üzemelése. Van olyan beszállító, ahol a kapott számla összegét utólag átutaljuk, van olyan, akinek a szállítójánál ott van a kocsiban a POS terminál, de van egy beszállítónk, aki szintén Fizetési Pont ügyfél, nála teljesen máshogy működik a fizetés:

Mivel nekünk is Fizetési Pont POS terminálunk van és neki is, így sokban egyszerűsödik a helyzet. Amikor hozza a nagykereskedő szállítója az árut, rögtön odaadja a számlát, aminek a sorszámát csak beütjük a POS terminál erre kialakított menüpontjába. A Fizetési Pont POS terminálja ekkor levonja a fizetendő összeget a mi bankszámlánkról és átvezeti a nagykereskedő bankszámlájára. Ez nekünk ingyenes átutalást jelent, a nagykereskedő pedig azonnal megkapja a pénzt.

Úgy érzem, ennél egyszerűbb módon nem is lehetne kiegyenlíteni a számlát. Kár, hogy a többi nagykereskedő nem a Fizetési Pont kényelmes megoldását választotta. De ők is még bármikor válthatnak és akkor náluk is egyszerűbb lesz a helyzet.

Visszagondolva arra az időre, amikor még nem volt a boltban terminál és a vállalkozásnak aktív bankszámlája sem volt, tényleg olyan volt, mintha a ’80-as években ragadtunk volna. Nagyon örülök neki, hogy nem történt semmi baj a boltban tartott nagyobb mennyiségű készpénz miatt. Most már viszont teljes biztonságban tudhatom a boltot és így a szüleimet is, hiszen a legtöbb fizetés a legegyszerűbben és legbiztonságosabban történik, a POS terminálon keresztül.