Nagyon féltem az első olyan alkalomtól, amikor valami gond lesz a terminállal. Sajnos nem tudok mindig ott lenni a szüleimmel a boltban, mivel én is dolgozom, ráadásul másik városban élek, mint ők.

Az első probléma 3 hónap után jelentkezett: beragadt a papír.

Na nem mintha ez a terminál hibája lett volna, nyilván apám rakta be úgy a papírt a helyére, hogy a terminálban lévő görgő nem tudta megfelelően tekerni, így összegyűrődött és beragadt. Szüleimnek sikerült ezt az egészet olyan mesterien csinálni, hogy a papírt tartó részt ki sem tudták nyitni tőle.

Ekkor hívtak engem, hogy segítsek, vegyem ki a papírt (távmunkában), vagy oldjam meg valahogyan. Nem tudtam mit tenni, mint felhívni az ügyfélszolgálatot és segítséget kérni. Egy nagyon kedves Hölgy a vonal másik végén felvette az adatokat, és felírta a problémát.

A Fizetési Pont területi képviselője még aznap délután bement a szüleimhez a boltba, hóna alatt a csereterminállal, ha esetleg nem tudná a meglévőt megjavítani. Megnézte a terminált és természetesen egy könnyed mozdulattal szét tudta szedni és kivette belőle az összegyűrt papírköteget. Szerencsére nem volt nagy probléma, de azért a biztonság kedvéért megmutatta apámnak még egyszer, hogyan kell a papírt megfelelően a helyére rakni, hogy többet ilyen ne fordulhasson elő.

És mi lett volna, ha nagyobb a gond? Egyszerűen elviszi a hibás terminált és otthagyja az újat, ami nála volt. Persze az egy picit hosszabb lett volna, hiszen újra fel kellett volna programoznia a terminált, hogy a szerverről a megfelelő bolt információit használja, de az sem tartott volna annyira sokáig.

A Fizetési Pont újból jelesre vizsgázott: gyorsan és gördülékenyen „javították” a terminált. Remélem többet ilyen segítségre nem lesz szükségünk, de ha mégis, meg leszek nyugodva, hogy a legjobb kezekben vagyunk.