Péntek este, zárás után megérkezett a várva-várt POS terminálunk.

A Fizetési Pont területi képviselője nagyon felkészülten érkezett, előre telefonon egyeztettük az adatokat, és így minden dokumentumot már előkészített, hogy azzal se menjen az idő.

Amíg mi átolvastuk a szerződést, ő villám gyorsan beüzemelte a terminált és aláírás után tartott egy rövid oktatást, hogy mit hogyan kell használni.

És a reakciók:

  • Anyámnak természetesen a színe tetszett, hiszen nem fekete, hanem sárga. Tipikus nő….
  • Apámnak az egyszerű kezelhetőség volt a legfontosabb (meg kell jegyeznem, tényleg nem egy technikai zseni az öreg)
  • Nekem pedig az, hogy elsőre úgy tűnik, nem kell hozzá folyamatos telefonos segítségnyújtás!

Amikor a területi képviselő végzett, én még elhelyeztem a különböző marketing anyagokat, amiket ajándékba kaptunk: kiragasztottam a matricákat a kasszához, meg az ajtóra és összeraktam a zászlót.

Már csak az maradt, hogy élesben is teszteljük a dolgot!

Remélem a vevők is annyira fognak neki örülni, mint mi.

Nem akartam hosszas eszmefuttatásokat írni a koronavírusról, de ahogy terjed, egyre jobban aggaszt engem is. Remélem, így most egy kicsit nagyobb biztonságban tudhatom a szüleimet, hogy legalább a készpénzzel nem kell annyit érintkezniük. Természetesen ők is kirakták már a kézfertőtlenítőt a bolt bejáratához, meg a kassza mellé, amit a vevők lelkiismeretesen használnak is. A boltot is két óránként takarítják, szellőztetnek rendszeresen és mindent megtesznek a vevők és a saját biztonságuk és kényelmük érdekében. De ha csak egy ilyen aprósággal is segíteni tudjuk egymást, akkor azt meg kell tenni.

Este arról beszélgettünk, hogy ha tényleg olyan jól működik a terminál, ahogy gondoljuk, akkor lehet kiírjuk a bolt ajtajára, hogy kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges.