Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA


Hibaelhárításból is jeles a Fizetési Pont

Nagyon féltem az első olyan alkalomtól, amikor valami gond lesz a terminállal. Sajnos nem tudok mindig ott lenni a szüleimmel a boltban, mivel én is dolgozom, ráadásul másik városban élek, mint ők.

Az első probléma 3 hónap után jelentkezett: beragadt a papír.

Na nem mintha ez a terminál hibája lett volna, nyilván apám rakta be úgy a papírt a helyére, hogy a terminálban lévő görgő nem tudta megfelelően tekerni, így összegyűrődött és beragadt. Szüleimnek sikerült ezt az egészet olyan mesterien csinálni, hogy a papírt tartó részt ki sem tudták nyitni tőle.

Ekkor hívtak engem, hogy segítsek, vegyem ki a papírt (távmunkában), vagy oldjam meg valahogyan. Nem tudtam mit tenni, mint felhívni az ügyfélszolgálatot és segítséget kérni. Egy nagyon kedves Hölgy a vonal másik végén felvette az adatokat, és felírta a problémát.

A Fizetési Pont területi képviselője még aznap délután bement a szüleimhez a boltba, hóna alatt a csereterminállal, ha esetleg nem tudná a meglévőt megjavítani. Megnézte a terminált és természetesen egy könnyed mozdulattal szét tudta szedni és kivette belőle az összegyűrt papírköteget. Szerencsére nem volt nagy probléma, de azért a biztonság kedvéért megmutatta apámnak még egyszer, hogyan kell a papírt megfelelően a helyére rakni, hogy többet ilyen ne fordulhasson elő.

És mi lett volna, ha nagyobb a gond? Egyszerűen elviszi a hibás terminált és otthagyja az újat, ami nála volt. Persze az egy picit hosszabb lett volna, hiszen újra fel kellett volna programoznia a terminált, hogy a szerverről a megfelelő bolt információit használja, de az sem tartott volna annyira sokáig.

A Fizetési Pont újból jelesre vizsgázott: gyorsan és gördülékenyen „javították” a terminált. Remélem többet ilyen segítségre nem lesz szükségünk, de ha mégis, meg leszek nyugodva, hogy a legjobb kezekben vagyunk.

Tovább


POS terminállal pénzt keresni?

Sok helyen lehet arról olvasni, hogy a POS terminál pénzbe kerül: fizetni kell az üzemeltetésért, minden egyes bankkártyás fizetésért, na meg sok helyen a terminál megvásárlásáért, vagy bérléséért is.

De arról kevés helyen írnak, hogy mennyi pénzt hoz a terminál a céges kasszába!

pos posterminal kellegypos bevétel értéknövelstszolgáltatás

Kezdjük a legkézenfekvőbbekkel:

  • A vevők valószínűleg többet költenek, ha lehet bankkártyával is fizetni, hiszen nem korlátozza őket a náluk lévő készpénz mennyisége.
  • Az előre megtervezett bevásárlólista gyakran egészül ki még egy-két termékkel, ha nem korlátoz a készpénz.
  • Aztán vannak azok a vevők, akik be sem jönnének a boltba, ha nem lehetne kártyával fizetni.

Így napról napra nő a bevétel és ezáltal a profit is! Máris több pénzt lehet így keresni, mint terminál nélkül.

Vannak olyan bevételi források, amikre első ránézésre nem is gondolunk. Például a mi Fizetési Pont terminálunk nem csak bankkártyás fizetés elfogadására képes:

  • Vevőink közvetlenül a terminálon tudják mobiltelefonjaik egyenlegét feltölteni. Nekik kényelmes, hogy nem kell még egy boltba menniük emiatt, nekünk pedig feltöltésenként akár 100 forintot is jóváír a Fizetési Pont a bankszámlánkon.
  • Ugyanez a helyzet a csekkbefizetéssel. Számtalan közüzemű szolgáltató számláját ki lehet egyenlíteni a terminálon keresztül, ami szintúgy akár 100 forintos jóváírást is jelenthet.
  • Ami nálunk talán a legtöbbet használt szolgáltatás, az a Príma Kupon vásárlás. A környéken sokan gázpalack segítségével oldják meg háztartásuk gázszükségletét. A Príma Kupon egy nagyon kényelmes megoldás számukra, hiszen a megvásárlása után a gázpalackot házhoz viszik és a régit pedig elszállítják, mi meg 50 forintot kapunk minden egyes értékesítés után.

Összeszámolva ezeket, igazából nem tűnik soknak, de hát a mondás is így szól: „Sok kicsi sokra megy”!

Nálunk ezek a lehetőségek nagyon jól működnek, nemcsak nagyobb bevételt hoz a terminál, mivel többet költenek a vevők, de a plusz szolgáltatások után kapott jutalék a terminál költségeit is fedezi!

Tovább