Meghoztam a nagy döntést, kiválasztottam a POS terminál szolgáltatót, akivel szerződni fogunk. Nem gondoltam volna, hogy egy világjárvány kell ahhoz, hogy meghozzak egy ilyen döntést.

Vegyük a tényeket:

  • A szüleim élelmiszert, kozmetikumokat és tisztítószereket árulnak a boltban.
  • Az elmúlt 1-2 hétben jelentősen megnőtt a bolt forgalma, olyan mintha újra karácsony jönne.
  • A koronavírus miatt ők nem zárnak be, hiszen semmilyen rendelet nem kötelezi őket erre.
  • Az áruk beszerzését gördülékenyen meg tudják oldani, így a következő hetekben is nyitva lesznek és nagy forgalomra számítanak.

Ezeket összegezve, meg azt, hogy a készpénz milyen mértékben terjesztheti a vírust, SOS döntést kellett hoznom!

Nem is volt nehéz dolgom, amikor egy hirdetésben újra szembejött velem a Fizetési Pont kiemelt ajánlata:

  • A válsághelyzet idejére elengedik a telepítés, internet és szolgáltatási díjat!
  • Nagyon gyorsan és időben is rugalmasan tudják telepíteni a terminált!
  • 80.000 forint állami támogatást biztosítanak, de erről már egy korábbi posztban írtam.

Meghoztam a döntést: A Fizetési Pont POS terminálja lesz!

Gyorsan fel is hívtam az értékesítési vonalat a megadott telefonszámon és igényeltem a terminált. Végre!

A rugalmas telepítésnek köszönhetően nem kell nyitvatartási időben a terminál beüzemelésével foglalkozni, így pénteken este, zárás után kényelmesen meg tudjuk kötni a szerződést, be tudjuk üzemelni a terminált és meg is tudjuk tanulni, hogyan működik.

Nagyon örültem neki, hogy ilyen rugalmasak, mert így én is gond nélkül ott tudok lenni ennél a folyamatnál és nem kell emiatt szabadságot kivennem. (Nem, a homeoffice nyújtotta viszonylagos szabad munkavégzést és mozgást nem fogom ilyen módon kihasználni) A szüleimnek pedig nem kell megvárakoztatni a vevőket a telepítés miatt.

Jó előérzetem van, szerintem elégedettek leszünk a Fizetési Pont termináljával!