Meghoztam a nagy döntést, kiválasztottam a POS terminál szolgáltatót, akivel szerződni fogunk. Nem gondoltam volna, hogy egy világjárvány kell ahhoz, hogy meghozzak egy ilyen döntést.
Vegyük a tényeket:
- A szüleim élelmiszert, kozmetikumokat és tisztítószereket árulnak a boltban.
- Az elmúlt 1-2 hétben jelentősen megnőtt a bolt forgalma, olyan mintha újra karácsony jönne.
- A koronavírus miatt ők nem zárnak be, hiszen semmilyen rendelet nem kötelezi őket erre.
- Az áruk beszerzését gördülékenyen meg tudják oldani, így a következő hetekben is nyitva lesznek és nagy forgalomra számítanak.
Ezeket összegezve, meg azt, hogy a készpénz milyen mértékben terjesztheti a vírust, SOS döntést kellett hoznom!
Nem is volt nehéz dolgom, amikor egy hirdetésben újra szembejött velem a Fizetési Pont kiemelt ajánlata:
- A válsághelyzet idejére elengedik a telepítés, internet és szolgáltatási díjat!
- Nagyon gyorsan és időben is rugalmasan tudják telepíteni a terminált!
- 80.000 forint állami támogatást biztosítanak, de erről már egy korábbi posztban írtam.
Meghoztam a döntést: A Fizetési Pont POS terminálja lesz!
Gyorsan fel is hívtam az értékesítési vonalat a megadott telefonszámon és igényeltem a terminált. Végre!
A rugalmas telepítésnek köszönhetően nem kell nyitvatartási időben a terminál beüzemelésével foglalkozni, így pénteken este, zárás után kényelmesen meg tudjuk kötni a szerződést, be tudjuk üzemelni a terminált és meg is tudjuk tanulni, hogyan működik.
Nagyon örültem neki, hogy ilyen rugalmasak, mert így én is gond nélkül ott tudok lenni ennél a folyamatnál és nem kell emiatt szabadságot kivennem. (Nem, a homeoffice nyújtotta viszonylagos szabad munkavégzést és mozgást nem fogom ilyen módon kihasználni) A szüleimnek pedig nem kell megvárakoztatni a vevőket a telepítés miatt.
Jó előérzetem van, szerintem elégedettek leszünk a Fizetési Pont termináljával!